ویدئو وال وستل Vestel
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه با پیشرفت فناوری ها و گسترش کسب و کار، وجود مانیتور جهت اطلاع رسانی و یا تبلیغات جزو ملزومات شده است. ویدئو وال که به عنوان جدیدترین فناوری مانیتورهای صنعتی به شمار می رود، از جمله آن ها است. ویدیو وال در واقع مجموعه ای از مانیتورهای صنعتی بوده که در کنار هم یک تصویر یکپارچه را نمایش می دهند. شرکت های مختلفی در این زمینه فعال هستند که یکی از بهترین آن ها، ویدئو وال وستل است. خرید ویدئو وال به دلیل تنوع بالا در مدل، امکانات و برندهای آن، ممکن است کمی مشکل به نظر برسد. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ویدئو وال وستل Vestel می تواند در انتخاب بهترین گزینه به شما مشتریان گرامی یاری رساند. ویدئووال ها تجهیزات گران قیمتی هستند و همیشه سعی کنید که از مراکز مجاز تهیه نمایید که علاوه بر گارانتی، خدمات پس از فروش خوبی را ارائه کنند. این شرکت با راه اندازی وبسایت فروشگاهی، قیمت ویدئو وال وستل را به صورت به روز و با بهترین قیمت، در اختیار شما قرار می دهد. در صورت لزوم می توانید قبل از خرید از مشاوران مجموعه راهنمایی بخواهید.

ویدئو وال وستل

ویدئو وال وستل

تمام همایش ها، سالن های آمفی تئاتر، فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ، نمایشگاه ها و همه مراکزی که افراد زیادی در آنجا رفت و آمد می کنند نیاز به یک ویدئووال دارند. ویدئو وال وستل نیز تمامی نیاز علاقمندان به این فناوری را تحت پوشش قرار می دهد. هر یک از مانیتورهای ویدئو وال وستل به یک کنترلر مجهز هستند که در مجموع به یک کامپیوتر متصل می شوند و با توجه به نرم افزار موجود، تصاویر را از کامپیوتر دریافت کرده و هر یک از این مانیتورها، بخشی از تصویر را نمایش می دهند. بدین شکل، تصویر یکپارچه پخش خواهد شد. یکی از ویژگی های مهم که می بایست در هنگام خرید ویدئووال دقت کنید، ضخامت قاب دور مانیتورهاست. هرچقدر این ضخامت، کمتر بوده و باریک تر باشد، هنگامی که بر روی هم قرار می گیرند، تصویر یکدست تری را خواهید داشت.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: ویدئو وال , ویدئووال, ویدیو وال , ویدئو وال وستل , خرید ویدئو وال , نمایندگی ویدئو وال وستل Vestel , قیمت ویدئو وال ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی